.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نگرانی دشمن نه موضوع هسته‌ای بلکه سیستم نوین حکومت ایران است
رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: مشکل دشمن هسته‌ای بودن ما نیست بلکه اعتقادات، ولایت فقیه و سیستم نوین حکومت ما است‌.

به گزارش شمال نیوز، مهدی چمران پنج‌شنبه‌شب در یادواره 17 شهید منطقه قادیکلای بخش زیراب با گرامی  داشت اربعین حسینی و لزوم بزرگداشت یاد و نام شهدا، اظهار کرد: راهپیمایی حماسی اربعین حسینی نشان‌گر اعتقاد و علاقه ما به راه شهید و شهادت است و امام حسین (ع) برای اصلاح امت جدش قیام کرد که در برخی سخنان به اشتباه اصلاح دین رسول خدا (ص) بیان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه داعش و وهابی‌ها از نسل عقیدتی یزید هستند و راه و روش یزید برای امام حسین (ع) قابل تحمل نبود، افزود: امام حسین (ع) با شهادت خود یزیدیان را به گورستان فرستاد و اگر شهادت امام حسین (ع) نبود امسال شاهد اسلام وهابی و داعشی بودیم و از اسلام حقیقی خبری نبود.

رئیس شورای عالی استان‌ها خاطرنشان کرد: دشمنان با محاصره اقتصادی و جنگ تحمیلی قصد خفه کردن انقلاب اسلامی در نطفه را داشتند و با تحریک صدام به کشوری که تازه انقلاب کرده بود و ارتش آن سازمان نداشت و سپاه در ابتدای راه بود و مرزها باز بود، حمله کرد.

این مسؤول با اشاره به تهمت‌ها و دروغ‌های کمونیست‌ها و چپ‌ها به شهید چمران بعد از آزاد‌سازی پاوه و ملاقات ایشان و رهبر معظم انقلاب اسلامی با امام راحل که بدون برنامه‌ریزی قبلی بود و اعزام به اهواز برای جلوگیری از پیشروی دشمن، اضافه کرد: شهید چمران به همراه 70 نفر با حضور مقام معظم رهبری که هر دو نماینده امام در شورای عالی دفاع و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بودند به اهواز اعزام شد.

چمران بیان کرد: در مرحله اول برای نیروها سلاح بردیم که برای مرحله دوم به ما سلاح ندادند و فرض خوشبینانه آن است که مکان سلاح‌ها را نمی‌دانستند و شاید می‌دانستند و به ما نمی‌دادند، از کمیته سلاح گرفتیم و به جبهه‌ها بردیم و برای بار سوم به ما «ام‌یک» دادند و باز سلاح به‌دلیل حضور نیروهای مردمی کم آمد و به ما «برنو» دادند که شهید چمران اجازه نداد این سلاح‌های ساده را باز کنیم و با خودکار در دفتر مشق برای حافظ اسد رئیس جمهور سوریه نامه نوشت و ایشان هم با مردانگی با هواپیمای بویینگ 747 کلاشنیکف، کلت، آرپی‌جی و هزار تفنگ فرستاد.

وی با اشاره به اینکه ما با خون دل جنگیدیم و دلیل تعویق برخی از عملیات‌ها به‌دلیل عدم دسترسی به سلاح بود، ادامه داد: قذافی چند موشک به ما داد تا به بغداد بزنیم ولی نیروهای خودش را برد و خیانت کرد ولی ما پس از 15 روز بدون هیچ کاتالوگ آموزشی اقدام به آموزش و به سمت بغداد پرتاب کردیم.

رئیس شورای عالی استان‌ها با اشاره به اینکه ایمان و شهادت دو فاکتور مهم انقلاب اسلامی ایران به همراه تدابیر امام راحل برای پیروزی در دفاع مقدس بود، یادآور شد: فلسفه شهادت ما در جنگ حزب‌الله و در غزه باعث شکست رژیم صهیونیستی شد.

این مسؤول با بیان اینکه با ما مذاکره می‌کنند، ما به تعهدات خود عمل می‌کنیم اما آنها دروغ می‌گویند، مشکل هسته‌ای بودن ما نیست بلکه اعتقادات، ولایت فقیه و سیستم نوین حکومت ما است، تأکید کرد: بعد از هسته‌ای هم موضوع حقوق بشر و موشک ما را مطرح می‌کنند، تداوم راه حسینی باعث پیروزی انقلاب اسلامی، حزب‌الله لبنان و غزه شد و راه موفقیت سوریه و عراق هم در این مسیر خواهد بود.

چمران با اشاره به اینکه نگاه، امید و توکل شهدای ما به خدا بود و به آن طرف آب توجهی نداشتند، گفت: شهید چمران به مدت 14 سال در آمریکا بود و دانشمند فیزیک پلاسما که در آن زمان تعداد اندکی دارای این تخصص بودند؛ در لبنان اعلام کرد من راه خود را در مسیر امام حسین (ع) یافتم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.313 seconds.